سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام  معبودی قزوین

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که فتنه 88 پیچیده ترین طرح دشمنان برای براندازی نظام اسلامی بود، از جمع آوری حدود450 هزار مقاله در راستای براندازی انقلاب از سوی دشمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در همایش بصیرتی طلاب حوزه های علمیه قزوین که در مدرسه علمیه سفیران هدایت این شهر برگزار شد، گفت: فتنه 88 در بین طرح های اجرا شده از طرف دشمنان، پیچیده ترین و خطرناکترین طرح در طول انقلاب بوده است چرا در این فتنه کشور آمریکا در هشت نقطه از اطراف کشور دفتر ویژه دایر کرده بودند.

وی افزود: بیش از 700 موسسه در آمریکا، انگلیس و فرانسه کار می کردند که چطور انقلاب را از درون براندازی کنند و  برای این منظور حدود 450 هزار مقاله با موضوع براندازی انقلاب جمع آوری کرده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین تاکید کرد: اگر روح ولایت و عاشورایی مردم نبود،  معلوم نبود این فتنه چه بلایی سر ما می آورد و در این جریان عاشورا به داد ما رسید.

حجت الاسلام معبودی، استفاده از مفاهیم مذهبی را خصوصیت دیگر فتنه 88 نام برد و گفت: مستکبرین در بسیاری از کشورها با انتخاب رنگ های خاص از مفاهیم مختلف مثل گل رز، انقلاب ها رنگین به راه انداختند که در فتنه 88 نیز همین نقشه را اجراء کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین اظهار کرد: در برخورد با قضایای فتنه 88 عده ای می گویند که باید از کنار آن بگذریم در حالی فتنه گران200 روز خیابان های تهران را به محل جنگ تبدیل کرده، تعدای از انسان های بی گناه را کشته، افراد حزب اللهی را در خیابان ها ناقص کرده و به تعبیر مقام معظم رهبری بر چهره نظام چنگ انداختند.

وی افزود: عوامل فتنه 88 هزینه سنگینی بر نظام تحمیل کردند و امروز هم تحمل هزینه تحریم ها مشکلی است که فتنه گران بر دوش مردم انداخته اند و گرنه قضیه هسته ای تا به حال تمام شده بود.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد:  فتنه گران علاوه بر پاسخ گویی در دادگاه الهی باید در محضر مردم هم پاسخ گو باشند.

وی، نقش رهبر معظم انقلاب در نشان دادن ابعاد مختلف فتنه را نقشی مهم توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری با بازگویی حقایق به روشن گری پرداخته و مردم هم در کنار رهبری قرار گرفتند و حماسه 9 دی ماه شکل گرفت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین خاطر نشان کرد: در برخورد با جریاناتی مثل فتنه 88 دو مفهوم بصیرت در عمل و بصیرت در فهم  وظیفه همگانی است و باید به درستی بفهمیم و با شجاعت و بدون ترس عمل نماییم چرا که این دو عامل می تواند ما را از گردنه ها و فتنه ها نجات دهد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha